Еди Мърфи сподели, че прекарването на часове в гримьорския стол при участията си в някои филми е „неблагодарна“ работа, тъй като публиката не „оценява“ сложността на грима, целящ постигането на специални ефекти.
„Процесът не стана по-лесен от „Пристигане в Америка“ до снимките ми в „Смахнатият професор”. Това все още бяха шест часа на стола и още час и половина, докато го свалят, след като всички са си тръгнали в края на снимачния ден", разказа Мърфи.
„Вие все още имате всички тези неща прикрепени върху лицето и тялото си, а сте ги носили в продължение на дванадесет часа и след това трябва да седнете и да ги отлепите за един час. Това е работа, трудна работа и дори някак неблагодарна, защото публиката не го оценява. Те просто гледат филма, те се смеят, но не виждат цялата работа, която се влага в някои образи – просто този труд се приема за даденост и не се забелязва”, коментира актьорът.
„Перфектен пример за това е, когато снимахме „Смахнатият професор”. Там има сцени, при които например всички са на масата и седят с ужасно сложен и тежък грим с часове, за да заснемат няколко последователни момента. Но получих номинация за Оскар за „Dreamgirls“. Става дума за един малък момент - това беше сцена, в която хвърлих странен поглед на един човек и всички критици реагираха с „Ах, този поглед, който той изигра! Той трябва да бъде номиниран за това!“ Несправедливо е”, сподели още Еди Мърфи, цитиран от „Контактмюзик“ и БГНЕС.
Добави коментар