Lidl България спечели голямата награда на XI-то издание на годишния конкурс „Най-зелените компании на България“ на B2B Media. Веригата взе зеления Оскар за устойчивата си грижа към околната среда и за зелените си политики, които продължи да изпълнява и в условията на пандемия.
Заедно с него компанията заслужи и още пет отличия. Кампанията за промотиране на спортните обувки с текстилна част от 100% рециклирана пластмаса Crivit стъпи на първото място в категория „Зелена кампания“. 25% от рецеклирания материал е от стари пластмасови (PET) бутилки, събирани от плажове и крайбрежни райони. Първо място Lidl България зае и в категория „Иновация от рецеклирани материали“. С две втори места бяха отличени CSR кампанията „Рециклирането има смисъл“ и зеления проект „Без разхищение – голямо намаление“, а зелената технология при производството на дънките Archroma грабна бронза в съответната категория.
„Приемаме приза „Най-зелена компания 2021“ като признание за значимата роля на отговорния бизнес. Винаги сме си давали сметка, че с всяко наше действие оказваме влияние не само върху социално-икономическата, но и върху околната среда. Точно затова, дори в условията на криза продължаваме да изпълняваме поетите ангажименти – да работим отговорно и да допринасяме за едно по-добро утре“, коментира Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“, Lidl България.
Разбирането на Lidl за отговорност и устойчиво развитие е залегнало в бизнес модела на компанията. От самото си създаване тя непрекъснато се стреми към подобряване на качеството, ефективността и постигането на устойчивост при всеки процес и на всяко ниво. От сертифицирането на магазините и логистичните бази за подобряване на енергийната ефективност, през установени процеси при опаковки, логистика и транспорт, до информационната кампания „Рециклирането има смисъл“.
Лидл България с отличие от Forbes: Милена Драгийска е CEO на 2021
Кампанията е част от мащабната стратегия на Schwarz Gruppe – REset Plastic, която Lidl България следва неотменно вече близо четири години. Нейните цели са избягване и намаляване употребата на пластмаса чрез редица мерки. В изпълнение на стратегията REset Plastic Lidl България работи по изпълнението на две цели – да намали количеството пластмаса в опаковките на продуктите собствена марка с 20% до 2025 г. и да направи 100% от опаковките на продуктите си собствена марка максимално рециклируеми. Повече информация по темата може да бъде открита на: https://corporate.lidl.bg/reset-plastic.
Всички тези действия са отразени детайлно във втория доклад за устойчиво развитие на Lidl България, който както и първия е единственият одитиран в ритейл сектора у нас. Документът помага на клиентите да разберат повече за ангажиментите на Лидл Бъгария за отговорно поведение и устойчивост: https://corporate.lidl.bg/otgovornost/doklad-za-ustojchivo-razvitie.
***
Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във Facebook, Instagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!
Добави коментар