Клиентите на Lidl: Бързо и удовлетворяващо е пазаруването във веригата

16:25, 10 ное 21 25 2648 Шрифт:
Редактор: Галя Бениету

19 минути е средното време за пазаруване в Lidl, а 80% свързват клиентското си изживяване в магазините с положителни емоции. Това показват данните от проведено изследване от агенция Pragmatica, сред клиентите на веригата, с цел да се направи реална оценка на времето за пазаруване и на клиентското изживяване в магазините на Lidl.

Обратната връзка от клиентите е най-важна за нас, затова проведохме и това проучване. То показва, че клиентите ни оценяват най-високо предимствата, които са в резултат на специфичния бизнес модел на Lidl – модел, който стъпва на собствените марки като гарант за високо качество на оптимална цена и прецизна предварителна селекция на продуктите. Всичко това прави пазаруването бързо и лесно за нашите клиенти, а те са доволни, защото така пестят средства и имат повече време за важните неща за тях“,  коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Според проучването всеки втори клиент е на мнение, че се справя по-бързо с пазаруването в Lidl, отколкото в останалите вериги. Като причина за бързото и лесно пазаруване 55% от анкетираните посочват прецизната предварителна селекция на продуктите, която улеснява избора им. 57% отговарят, че пестят време заради логичната подредба на стоките, характерна за Lidl, а 58% посочват бързото обслужване на касите във веригата.

Друг ключов резултат, който се откроява в проучването, е високата удовлетвореност на клиентите. 61% от клиентите на Lidl определят потребителското си изживяване като безупречно, 73% са напълно удовлетворени, а 80% свързват пазаруването в Lidl с положителни емоции - параметри, които според авторите на проучването, са сред най-трудните за постигане критерии за изграждане лоялност и доверие в марката.

Отново се потвърждава и високата оценка, която клиентите дават на характерното за Lidl предимство - високо качество на оптимална цена. 75% от анкетираните свързват продуктите в Lidl с високо качество, а 70% считат, че пестят, докато пазаруват във веригата.

Резултатите от проведеното проучване са логично следствие от специфичния бизнес модел на Lidl, който през годините промени начина на пазаруване на българина. Това е и формулата, допринесла за превръщането на смарт дискаунтъра в своеобразен феномен на българския пазар - високо качество на оптимални цени, бързо пазаруване и висока клиентска удовлетвореност.

***

Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във FacebookInstagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!

Ключови думи

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама