Netflix превръща „Squid Game“ в риалити с рекордна награда

16:00, 18 юни 22 / Любопитно 25 1670 Шрифт:
Василена Йорданова Редактор: Василена Йорданова

Netflix набира участници за риалити шоу, вдъхновено от най-популярния сериал на всички времена - „Squid Game“, съобщи Би Би Си.

Залогът обаче няма да е на живот и смърт, както е показано в южнокорейската антиутопия.

Вместо това 456 кандидати от цял свят ще играят игри, в които „най-лошата съдба е да се прибереш у дома с празни ръце“, пропускайки шанса да спечелиш 4,56 млн. долара.

В сряда платформата съобщи, че новата поредица от 10 епизода - Squid Game: The Challenge - ще предложи „най-голямата парична награда в историята на риалити телевизията“. „Докато [играчите] се състезават в поредица от игри, вдъхновени от оригиналното шоу - плюс изненадващи нови допълнения - техните стратегии, съюзи и характер ще бъдат подложени на изпитание, докато конкурентите около тях биват елиминирани“, допълват от Netflix.

Участниците трябва да са на възраст поне 21 години. Те трябва да говорят английски език и да са на разположение за до 4 седмици в началото на 2023 г. за снимките.

Участниците са 456 като препратка към сериала, в който главният герой Сон Ги Хун също е наричан Играч 456, предаде Нова телевизия. 

Squid Game официално стана най-големият хит на Netflix през октомври 2021 г. Тогава корейската продукция стана най-популярният сериал на стрийминг платформата за първия месец след премиерата. Той дебютира на 17 септември и за по-малко от 30 дни беше гледан от 111 милиона акаунта по света. Netflix отчитат в проучването си всички акаунти, които са гледали поне 2 минути от най-малко един епизод. След това Squid Game продължи да разбива всякакви рекорди по гледаемост.

***

Важното за теб е на Topnovini.bg! Последвай ни във FacebookInstagram и Twitter, ела и в групата ни във Viber! Значимите теми и различните гледни точки са още по-близо до теб! Всички са в социалните мрежи – ние също, чети ни!

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама