Глобяват с над 370 хил. лева „Лидл” за заблуждаваща реклама
11:40, 18 фев 16
25
593
Шрифт:
Проучването на Комисията през 2013 г. установи, че рекламната кампания „Най-доброто от България, най-доброто от Европа“има заблуждаващ характер.
В своето решение Съдът изцяло споделя констатациите на Комисията за извършеното нарушение. Според Комисията и Съда връзката между категориятарекламирани продукти и търговските им марки, ведно със словосъчетанието „най-доброто” създава убеждението за най-добро качество от тази категория, предлагано под съответните марки, за които е установено, че по качествените си показатели се доближават до границата на допустимите стойности за годност.Съдът потвърждава, че рекламното послание по начина му на представяне е в състояние да повлияе на икономическото поведение на потребителите и извлича необосновано предимство пред останалите предприятия, които предлагат същата категория продукти.
Още от „“
Американец скочи от блок в Добрич и уби пешеходец
10:43, 13 юли 22 /Жена е била жестоко убита в Тервел, издирват бившия й съпруг
15:23, 28 дек 21 /
Обновена
Капитанът на „Вера Су“ и помощникът му остават за постоянно в ареста
19:05, 08 окт 21 /
Обновена
Добави коментар