"Образ и подобие" в ГХГ Пловдив
09:09, 15 яну 16 / Култура
25
475
Шрифт:
Основната кауза, която меценатът и неговият екип от Publicis Groupe Bulgaria са си поставили, е не само да мотивират гражданите и гостите на Пловдив да видят изложбата, но и да ги вдъхновят да говорят за нея и за изкуството като цяло от първо лице.
На Главната улица в Пловдив вече са монтирани новите визии на кампанията, които запазват стилистиката на комуникацията до момента, но думите върху белите платна вече не са на копирайтърите, а са на част от посетителите на първата изложба.
Изложбата може да бъде видяна до 10 февруари в сградата на Градската Художествена Галерия в Пловдив, след което ще започне нейната подготовка за гостуване в друг български град. Във всеки град посетителите ще имат възможност на място да напишат своето описание на едно от произведенията и да го качат на специално създаден за целта уебсайт.
След това ще могат да шернат своето описание и разбиране в социални мрежи. Освен това благодарение на висококачествения цветен принтер, предоставен от HP, партньор на "Образ и подобие", всеки може на място да отпечата своите думи на плакат, който да вземе със себе си и да запази като ярък спомен от допира с изкуството.
Още от „Култура“

Ученици разкриват тайните на египетските пирамиди
14:57, 07 фев 25 /
Електрохолд отвори първия си клиентски център в Пловдив
14:55, 20 апр 24 /
Незабравимо и бляскaво парти беляза една година glo™ в България
14:58, 13 ное 23 /
Интегрираният проект за водите на град Пловдив продължава своята реализация
09:05, 30 мар 23 /Последни новини

България е сред четирите най-добри в света по волейбол – А1 и MAX Sport споделят емоцията с цяла България
17:42, 26 сеп 25 / А1
А1 празнува 30 години с атрактивни оферти за смартустройства само за 1 лев/0,51 евро на месец
12:46, 24 сеп 25 / А1
Нов опит за затвърждаване на статуквото при рекламата в София, чрез съмнителен доклад на шестима общински съветници
10:26, 24 сеп 25 / Idealisti
Добави коментар