НАП-Пловдив и администрациите дискутираха получаване на удостоверения по електронен път

16:13, 23 юни 17 25 595 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Срещата днес се проведе по инициатива на Териториалната дирекция със съдействието на областния управител Здравко Димитров и имаше за цел да запознае администрациите как на практика могат да се възползват от услугите за издаване по служебен път удостоверения за наличие или липса на задължения от възложителите по ЗОП и във всички други случаи, при които е необходимо.

На срещата присъства Директор на Национална Агенция за Приходите – териториална дирекция Пловдив Венелин Найденов, който заедно със своя екип от експерти разясни ползите от внедряването на комплексното административно обслужване (КАО) в общините на територията на Област Пловдив и нуждата от облекчаване на административната тежест.

Услугите, които от две години са достъпни през портала на НАП за електронни услуги, целят значително облекчаване обмена на информация между административните органи в страната, което ще доведе до по-бързо и качествено обслужване на граждани и фирми и са предназначени за всички администрации в качеството им на възложители по ЗОП или на компетентни органа по КАО. Услугата осигурява по служебен път на необходимата информация.

На срещата беше демонстрирано в детайли заявяването и получаването на справките. До момента всички общини в областта са заявили получаването на документи по електронен път, но някои от тях още не са се възползвали от услугата. Бе взето решение , че при всички процедури ще бъде вписано изрично, че удостоверенията за липса или наличие на задължения ще бъдат изисквани служебно от администрациите.

 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама