Роджър Федерер е един от най-успешните тенисисти в историята на този спорт, а марката Nike е един от основните му спонсори.
Федерер е на път да ги замени с японската марка Uniqlo.
Според GQ, това ще донесе на тенисиста около 300 милиона долара за следващите 10 години. Партньорството все още не е обявено официално, но това ще бъде третото голямо име от тениса, което Uniqlo успява да привлече.
До миналата година Новак Джокович имаше действащ договор с японската марка, но предпочете да се обвърже с Lacoste. А към момента Кей Нишикори е верен на Uniqlo.
Ако сделката между Федерер и Uniqlo стане факт, освен парите, за швейцареца ще има и леки усложнения. Свързани с това, че Nike притежава правата върху името и логата на RF - брандът, свързан с Федерер и неговата линия облекла и обувки.
Другата неприятност е, че новите му предполагаеми спонсори не произвеждат обувки. Това ще принуди тенисиста да подпише отделен договор с друга марка за своята екипировка по време на мач.
Добави коментар