Отборите на Ред Бул във Формула 1 бяха създадени, като завършващото звено на много мащабна програма за подготовка на млади пилоти.
Преди 5-6 години броят на пилотите беше 4-5 пъти по-голям от местата в различните шампионати. Тази липса на възможност за реализация отказа много пилоти и се стигна до неизбежната раздяла с повечето от участниците в програмата. Фактът, че са освободени от Ред Бул обаче направи почти невъзможно намирането на алтернативни възможности за повечето от тях. И така се стигна до странната ситуация, в която има изключително малко желаещи да участват в Програмата за подготовка на млади пилоти на Ред Бул, което поставя компанията в много сложна ситуация.
В момента, в буквалния смисъл на думата, Ред Бул нямат млади и перспективни състезатели, които да ангажират за втория си отбор във Формула 1 - Торо Росо и са принудени да потърсят пилоти, които вече уволниха веднъж! Преди близо 10 години освободиха новозеландеца Брендан Хартли, а в края на миналата година отново му предложиха договор, уволнявайки тогавашния им пилот Данил Квият. Сега, близо година по-късно отново решиха, че имат нужда от услугите на Квият и през 2019-та г. ще разчитат на услугите му.
Добави коментар