Сагата с подложките е раздухана кампания на междуфирмени интереси. Това смята проектантът на релсовия път по улица „Граф Игнатиев” – инж. Илия Илиев. Той заяви, че съжалява, че по медиите се говори за въпроси, които са от компетенциите само на много тесен кръг от експерти.
Няма смисъл и да се говори пред обществеността, която не може да разбере проблемите. Това каза той в отговор на въпроси, касаещи спецификите на траймвайното трасе. Конкретни отговори обеща друг път, бързайки да потегли с автомобила си, защото синята зона щяла да изтече.
Защо има подмяна на първоначално одобрените виброизолационни подложки по релсовия път на улица и „Граф Игнатиев” и защо се е наложило допълнително полагане на ивици от паваж, за да се намали разстоянието между подложката и останалата настилка, бяха двата журналистически въпроси към проектанта на „Графа” – Илия Илиев, предаде "Дарик".
"Аз съжалявам, че се говори в медиите по въпроси, които са от компетенцията на много тесен кръг от експерти. Не можем да говорим за една такава сложна конструкция пред медиите и пред обществеността, която не може да разбере проблемите", обясни Илиев.
"Това е в изпълнение на проекта, който беше одобрен на експертен съвет. Там си има размери на фугите. Отново навлизаме в някакъв тесен конкретен въпрос. Това не е изменение на проекта. По проект има такава фуга между настилката, която е в определени участъци бетонова, в други е от гранит и гумите, които обхващат трамвайната релса и тази фуга трябва да има съответните размери и да бъде запълнена със съответната смес, която е записана в проекта", допълни още Илиев.
По време на изслушването му в комисията по инжинерна инфраструктура, той успокои живущите по улицата, че няма от какво да се тревожат.
Добави коментар