Клиентският съвет на EVN България проведе девета среща

15:08, 12 юни 17 25 452 Шрифт:
Topnovini Автор: Topnovini

Девета среща на Клиентски съвет към EVN България се проведе в Пловдив, съобщиха от дружеството. За настоящия състав на Клиентски съвет това беше пето заседание.

Участниците в Клиентски съвет, посетиха диспечерския център на EVN България за управление на електроразпределителната мрежа, където се запознаха с процесите на работа при отстраняване на аварии, въведените нови технологии за дистанционно управление на съоръжения и др.

Членовете на съвета посетиха и денонощния телефонен център на дружеството за контакти с клиенти.  Те се запознаха с информация за качеството на обслужване на клиентите, бързината на приемане на обажданията по телефон, имейл и др.

Инициативата Клиентски съвет се състои в съвместни срещи между битови клиенти на EVN България и представители на дружеството. В рамките на тези срещи клиентите имат възможност да обменят информация и и предлагат идеи по различни теми, свързани с дейността на EVN България, да дават различни предложения и препоръки, които биха били полезни за усъвършенстване на предоставяните от компанията услуги.

Срещите на Клиентски съвет се организират в различни населени места в Югоизточна България. Клиентският съвет има консултативна роля за дейността на дружествата в групата EVN България, които подлежат на стриктни регулативни норми съгласно българското законодателство.
 

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашият коментар беше успешно публикуван.

Реклама