Не бяха открити нередности в работата на НАП в Търговище. Проверките за тази година са по специална програма на приходната агенция за контрол на качеството на обслужване на клиентите във всички офиси в страната. Те се осъществяват от тайни клиенти.
По 26 показатели за наблюдение непознати служители от структурата на дирекцията във Варна провериха колегите си от Търговище дали са предоставили на видно място задължителната информация за структурата на НАП, за предлаганите от нея услуги на граждани и фирми, за условията на изчакване, за отношението към клиента при обслужването му и възможностите за подаване на сигнали.
"Ежемесечните проверки по метода „таен клиент“ са дългогодишна практика в НАП с доказана ефективност за оптимизиране на работата. Индикация за това е, че в последните 2 години в специалната кутия за жалби и похвали в местния офис на Агенцията не са постъпили жалби и има отправени 13 благодарствени писма към служители." информираха от офиса на приходната агенция.
От там обявиха, че за изминалата година са били обслужени 56 876 клиенти при средно време за изчакване 4,37 минути и средно време за обслужване 7,51 минути, което е под общия норматив от 20 минути в Наредбата за административно обслужване.
През 2016 г. служителите от отдел „Услуги за клиенти“ в офиса на НАП в Търговище са обработили за клиентите над 1 милион различни видове декларации, удостоверения, заявления, уведомления и други документи, свързани с данъчното и осигурително законодателство.
Средно по 4 минути се чака в НАП в Търговище
13:43, 11 май 17
25
446
Шрифт:
Добави коментар