„100 малки победи“: Ефективно упражнение за ускорение на метаболизма

07:00, 15 май 20 / Спорт 25 5417 Цветилена Симеонова

„Когато ви се прииска да се откажете, спомнете си защо започнахте” - неизвестен автор

Едно от най-ефективните упражнения за ускорение на метаболизма е burpee (бърпи). При него тонизираме мускулите на цялото тяло, достигаме висока сърдечна честото и само за няколко минути постигаме близък ефект до спокойно тичане над един час.

Предстои ви интензивна 10 минутна тренировка с PROMiXX, изпълнена с разнообразни комбинации и форми на едно от най-комплексните движения - бърпи. Важно е да поддържате умерено дишане. Тренировката днес не е лека, но цялостният ефект ще е повече от задоволителен!

Мазни и слаби или силни и чисти - кое избирате?

В днешните три идеи за максимален ефект чрез оптимално хранене ще насочим вниманието си към трите най-необходимите хранителни добавки за оптимална кондиция:

ZМА - цинк, магнезии и витамин В6

При повишена физическа активност запасите в тялото на цинк и магнезий много бързо се изчерпват, в резултат на което рязко пада мускулната сила и издръжливост. Витамин В6 участва в метаболизма на глюкозата и има благоприятно влияние върху ставните тъкани

Глутамин

Л - глутаминът е най-разпространената аминокиселина в мускулните клетки, насърчава естественото освобождаване на човешкия хормон на растежа, подпомага здравето на червата и повишава имунитета.

Колаген

Koлaгeнът e нaй-paзпpocтpaнeният пpoтeин в тялoтo. Модерният начин на живот, който водим, ce oтpaзявa пpяĸo въpxy способността нa тялoтo дa cинтeзиpa нoви пpoтeини, вĸлючитeлнo и ĸoлaгeн. Това мoжe дa дoвeдe дo виcoĸa cĸлoннocт ĸъм нapaнявaния нa мycĸyлитe и cтaвитe, зaбaвeнa мycĸyлнaтa peгeнepaция и нaмaлeнa издpъжливocт или накратко -  точно обратното на оптимална кондиция!

Не забравяйте често да проверявате моментната си кондиция със забавното 30 секундно упражнение #bottleboxing. Слушайте и подкаста на "100 малки победи".

Вашата малка победа днес ви очаква. Успех! #100malkipobedi с Момчил Манчев.

Още от "100 малки победи":

„100 малки победи“: Полезна тренировка за мускулите на краката

„100 малки победи“: Как бързо да изгорим голямо количество излишни мазнини

„100 малки победи“: Разтягане на мускулите

„100 малки победи“: Да тонизираме цялото тяло с висока кардио активност

„100 малки победи“: Приятна тренировка за ръце за по-малко от 10 минути

„100 малки победи“: Кратка CrossFit тренировка за цялото тяло

„100 малки победи“: Кардио тренировки за мускулите на корема и гърба

Oще интересни предизвикателства и тренировки може да откриете на страницата на "100 малки победи" във Фейсбук.

Добави коментар

Моля попълнете вашето име.
Top Novini logo Моля изчакайте, вашият коментар се публикува
Send successful Вашия коментар беше успешно пуликуван!